Planning For A Holiday? Search Your Dream Holiday Here.

Monday, October 11, 2010

MAJLIS LAN BERAMBEH ANAK SARAWAK 2010


Time
Tuesday, October 12 · 6:00pm - 10:30pm

LocationBangunan TIC III, UPM-MTDC Technology Centre, UPM Serdang, Selangor D.E.

Created By

More InfoPersatuan Anak Sarawak Semenanjung dengan segala hormatnya menjemput seluruh warga Sarawak yang berada di Semenanjung Malaysia khasnya Lembah Klang untuk menghadiri Majlis Lan Berambeh Anak Sarawak 2010.

Majlis akan bermula pada jam 6 petang bertempat Bangunan TIC III, UPM-MTDC Technology Centre, UPM Serdang, Selangor D.E.

Makanan tradisi dari zaman menseya marek akan disediakan seperti Mee Kolok, Laksa Sarawak, Kek Lapis dan banyak lagi untuk santapan kita bersama. Hadirin juga akan dihiburkan dengan persembahan oleh artis-artis dari Sarawak. Siapa? Tunggu dan jumpa di sana.

Sebarang pertanyaan bolehlah diajukan kepada Sdr. Rafique di talian 0183778477 atau emel rafiqhafeedzy@yahoo.com.my

oi tkrng gi x?? haha. kimen kedak bes jak..tapi..
transportation~~~~


edited:
sori pok for the short post.hahah.bz gilak ngan etp. nasib dah abis present marek!! YAHOO!!! hah arya tek aku madah x gi nak majlis tok??!! tapi aku pegi juak last2!!! haha. skali ngan amy,zubir,diman,ajis,wira,reza,darol ngan apis. majlis tok nang best!! mun taun depan polah gik InsyaAllah mkrng datang agiK!!!haha. tapi sayang la x sempat makan puas2. mun mkrng balit ahe kit bokla puas ati!!! haha. hah aku mok share gambar2 nak diambik malamya. p ku sa most of the pics were taken by my friends but still,njoy it.
malamya aku sempat bersalam ngan taib. hoho. mok bukti x?? gambar nya ada.tapi cgek jak masalah.haha. c 4 urself.




hahaha!! setengah jak gambarnya. gine gaya tok photographer. mok jadi bahan bukti pn xcukup tok. tangan jak diambiknya..adeh2.haha.


kelak mun aku dah tua kelak dah beranak pinak suma lu anak ku nanyak aie pak sapa ngan ktk bersalam ya pak?? haha. mun aku madah taib mesti nya x cayak. 


sebenanya aku bukan suk ati gilak mok bergambar ngannya. jangan x ngambik peluang bah bergambar ngan public figure tek nak..hehe.
aku xtaukla org lain kat cya sama x pikiran ngan aku or cdak nang taksub mok bergambar n salam ngan taib.hmmmm












tok anak dara sainsku semua tok.. org laki belakang ya kenjet mok masok juak.haha.




tok orang bujang utp..:)




tok geng sainsku...:)


ku sa yajak mok dishare. mun dipost banyak2 lejuk juak org nangga gambar. yerr sak jak malas.haha. kelak2 lah. gik ncarik cara netwk ada widget k ngkah gambar tuka2 kedak carousel. xla panjang gilak ntamnya. sapa twk roger aku.heheh. chao.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...